Birthday gifts

 
Fick många fina presenter när jag fyllde 20 år i söndags. Badprylar och goda parfymer, presentkort på massage x2 och bad samt bio, pengar, bok, en fin orkidé och en dammsugare! Mycket mer praktiskt nu att dammsuga på övervåningen där jag och min bror har våra rum, har släpat upp den andra otympliga dammsugaren för sista gången yeeey!
 
Annars ska jag snart iväg och jobba ett kvällspass till 21.30. Hoppas ni får en fin torsdag läsare, kraaam♥
29
Bell

Fina grejer :))

i s a b e l l a w l

Svar: taack så mycket, jaaa visst är dem?!!

Anna

Skurbbhanskar, världens mest underskattade! O gud vad fiffigt med dammsugaren; win-win situation liksom =) Spännande bok också! Har du sett serien?

michelle bergström

Fina saker! Älskar blomman, så otroligt fin! har en likadan fast vit :)
Grattis i efterskott får man väl säga också, hihi :)

Sigrid

Vilka härliga prylar du fick, speciellt presentkorten på massage ;)
Grattis i efterskott :)

Elin Tjulin

Grattis i efterskott! :)

Madeliene

sv: jag förstår det gumman! Ha det så jättekul när det väl är dags :)

♫♪ sandra

härliga presenter du fick :)

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

fina saker! :)

fashion

Fina grejer!:)

Fillan

Härliga presenter! :)

LIENE

sv: Så bra att du hade en bra födelsedag :)

Fina presenter du fick.

Linda

Grattis i efterskott!:D

Petra

grattis i efterskott

önskar dig en fin lördags kväll :)

Sanna Preifelt

Åh vad fina grejer, och en såndär dammsugare hade ju inte vart fel! :)

Julia ♥

Jätte fin blogg, var gärna med i min dagens blogg där du kan bli länkad för över ca 50-100 unika dagligen! ♥

Ha en bra dag :D

Ida ☯ the sky under the sea

Trevliga presenter! L'imperatrice är en av de godaste parfymerna som finns ju :D

Katta

Fina presenter :)

Emelie

Ååh så många bra härliga presenter! :D

MATILDA

vad fina saker :)

Evelina Bohman

Så fina och bra presenter du fick!

Anita

Massa fina saker! :D

Marika

Sv: Tack vännen :)

Sanna Svedin

Vilka fina saker du fick! Åh älskar serien orange is the new black!

V I L M A L A ♔

Grattis i efterskott!! Jättefina presenter c:

kaffehörnan

Grattis i efterskott, så fina presenter
kram

Sarah

Så mkt fint du fick :)

A L I C E L A R S D O T T E R

Dom där örhängena har jag också!

MARIAS MODE

Fina grejer!