Börjat packa

 
Om bara två dagar sitter jag på planet till Ayia Napa, hur grymt är inte det?! Ska åka med la familia och blir borta i en vecka, love it ♥ Idag är jag ledig från jobbet så började packa, några grejer ligger i tvätten och annat packar jag på fredag kväll. Kanske kommer upp något inlägg under resan, annars lägger jag säkert upp något på min instagram: eliinthorsell om ni är nyfikna! Puss & kram 
 
19
marina

Åh härligt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart att få komma bort från det här höstvädret!

Emilia Sjödin

jättefin blogg du! Vill du göra ett bloglovin byte med mig? :)

Emilia Sjödin

nu följer jag dig! Säg till när du gör det samma :)

Petra

sv gör det har en tangle teezer som jag är super nöjd med

marina

sv. Tack så mycket. :)
Hade också rest iväg om pengarna fanns.

carolines

Men gud vad härligt!! Ha så underbart! :) Har ju bytt blogg - vill du göra bloglovinbyte på denna med? :)

Sofia

Gud vad kul :D

Anita

Gud så härligt :D

kaffehörnan

Nu är Dagens Blogg utsedd :)

Linneaellinore - FOTO

Gud vad härligt, hoppas du får en underbar resa! :)
Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)

Anna

Verkligen supergrymt! Är allt lite avis jag =)

LIENE

Så härligt att resa!

fashion

Så kul! :D

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

Åh gud vad kul! Jag och mina vänner ska faktiskt åka dit då vi är 18 år (det blir till sommaren) och festa loss där! :D

Emelie

ååååh så kul!

Sofia R

sv: följer dig NU som nummer 234 på bloglovin , din tur!!

Sofia R

sv: följer dig NU som nummer 234 på bloglovin , din tur!!

Evelina Bohman

Hoppas du får en bra resa!