Nytt objektiv!

Köpte ett nytt objektiv till kameran igår - Canon EF 50mm f/1.8 II. Detta ska vara speciellt bra för porträttbilder, då bakgrunden blir mer suddig (ursäkta mina icke-existerande fototermer). Min bror hade detta först som jag fick prova och jag gillade det verkligen! Priset går inte heller att klaga på - 799 kr, då kameraobjektiv oftast kostar tusentals kronor. Så jag är mycket nöjd!♥
 
Några exempelbilder: 
Canon EF 50mm f/1.8 II
12
LIENE

Så fina bilderna blir :)

Sarah

Va kul me ett nytt objektiv :)

fashion

Snyggt! :)

Sofia

Det är så bra :D Har också det! :D

Anna

Men se däär =) Gör det stor skillnad på fotona sen?

Sara A

Jag har också det objektivet!! Fast min kostade 999 kronor....vafan fick du för specialpris? Hahah

Ida ☯ the sky under the sea

Najs! Älskar du bakgrunden blir lite suddig :)

Emelie

Va kul med nytt objektiv! Fina bilder också :)

KMStyle

det är ett bra objektiv :)

V I L M A L A ♔

ÅHH VILL HA DET OBJEKTIVET

Anita

Kul :D

Madeliene

- Fin blogg! Allt bra med dig? :)