Shopping day

Ledig idag så passade på att åka ner till stan trots att jag inte mådde hundra. Hittade lite behövligheter som nya sminkborstar, ansiktskräm och mascara. Fyller år om två dar (20 bast!!) så letade efter något att ha på mig, då det kommer lite folk hit. Hade tänkt ha något marinblått, så hittade en skjorta som jag nog ska ha på New Yorker. Där köpte jag även en topp som jag har sen tidigare i svart som jag älskar. 
 
Nu ska jag spela lite Sims 4 i väntan på att mamma kommer hem med pizza! Kram på er, ha en bra fredag♥
15
MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

fashion

Snyggt! :D

Madeliene

Sv: ja visst är han :) Skönt att höra! Vill du göra ett bloglovin byte? Kram

Anita

Kul med shopping :D

Anna

Riktiga fynd alltså =)

fashion

Hoppas att du har en bra dag! :D

Emelie

Åh va kul med shopping! Fina inköp :)

Life of Johanna

Skönt när man får hem sånt man behöver :)

Tack så jätte mycket :)

Fillan

Alltid lika kul att shoppa! :)

VERONICA - fashion blog

Gud så mycket härlig shopping! :) Hoppas din dag har varit fantastisk, och att du får en underbar lördagskväll! :) Kram!

kaffehörnan

Vad skoj du fann något, de såg verkligen fint ut
Krya på dig

V I L M A L A ♔

Najs shopping ^^

Elin Sandelin

Tack fina du :) Fina saker!

Liza Ludvigsson

Mycket fint och användbart! :)

Venice

Passar ju jättefint till din nya jacka med! :)