BOKAT RESA

Åh jag är så glaaad :D Jag och två tjejkompisar, Linnea och Sara, som jag känt sen typ mellanstadiet har bokat en resa till.. AYIA NAPA! Vi åker 6 juni och blir där en vecka, hur nice?! Tyckte vi fick ett jättebra pris med både flyg och hotell! Dock kommer vi köpa all mat själva, men nog kommer man ha råd med det. Sen blir det självklart lite party också, har aldrig varit ute på typ krogen utomlands så det ska bli jättekul! Nu är jag supertaggad och det är bara ca 1 och en halv månad kvar, och det känns inte allt för långt iallafall :D
 
Bilder från Ayia Napa hösten 2014 då var jag där med familjen:
 
11
Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad härligt :)

frida christina

Åh så underbart!

Emma - Foto, mode och vardag

Åh vilka underbara bilder:D

linah

åhh va kul:D!

Emma

Men åh så himla roligt för er att åka dit! :D

Sarah

Så himla kul o åka till värmen :)

Helen

Åh hoppas ni får toppen :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh fy vad fuskigt! Vill med (tillbaka) dit! :)

Celine

Åh men gud så kul blir avis!

Sara Ekman

Vad kul!! :)

Mikaela

Vad härligt! Alltid skönt med lite semester. :)