Packar

 
Nu är packningen i full gång, imorgon vid tre på eftermiddagen går planet härifrån till London!! Jag och mamma ska vara där tills på fredag, det ska bli såå kuul! För andra gången kommer jag gå på Londons gator, och vi ska även hinna med en tur till Brighton också. På vårt hotell kostar wi-fi vilket är jättedumt, men det är säkert gratis på olika kafeér så blir kanske något inlägg från mobilen. Annars kan ni följa mig på instagram: eliinthorsell, där kommer det nog upp mer under resan. Och självklart blir det fler roliga uppdateringar här på bloggen när jag är hemma ;)
Kram på er, ha de bra! ♥
10
Henrietta Nylund

Ååh vad kul med London! Njut! :)

Svar: Jaa jag hade det superbra :D
Elin

Jessica

Så roligt att åka till London, hoppas du kommer ha det grymt! :)

Amanda Engberg

Gud så roligt! Har alltid haft london som drömresemål :)

Svar: Ja vi hade det jättebra! Tycker absolut man bör åka dit! :)
Elin

Malin

Men Gud vad skoj med London!!

Sara Ekman

Vad kul :)

Emma

Så himla kul att åka till London! :')

Yuki Yoursic

oh så avis :D hoppas du har det roligt i London :D

Svar: Hihi tack hade en underbar resa :D
Elin

Sarah

Så himla kul :) Vill åka dit :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh så härligt, vill med till London! Ha en fin resa!

frida christina

Åh så roligt hoppas att ni får det helt fantastiskt!