Alla ♥ dag

Ville bara kika in här och önska er fina läsare en mysig alla hjärtans dag, vare sig ni firar med er partner, vänner, familj eller själva. Tycker alla hjärtans dag alltid varit en mysig dag, trots att den är så kommersiell. Man påminns om att uppskatta de människor man har omkring sig extra mycket trots att man egentligen ska göra det oftare. Jag är väldigt lyckligt lottad över min familj, släkt, vänner och pojkvän, de ger mig så mycket glädje och kärlek i livet som man verkligen behöver de dagar som känns tunga. 
 
Min dag kommer först bestå av släktkalas och mot kvällen blir det bio med pojkvännen, helt perfekt!
 
Kom ihåg att ni alla är underbara, kram ♥
8
Tuva stener

Låter som en perfekt alla hjärtans dag!

Sara Ekman

Mys: )

Caroline Blomberg

mysigt! & glad alla hjärtans dag !

Elin Almqvist

Hoppas bion vart bra! vilken film såg ni?

bella

jag hade en väldigt fin och bra alla hjärtans dag :)

Sara

Mysigt! :)

Sarah

De lät kul me både släktkalas o bio :)

Ellen

åh så mysigt :)