"Egna" semlor

 
Inte de vackraste semlorna kanske, men goda, speciellt brödet! Önskar jag kunde säga att jag gjort allt från grunden, men då skulle jag ljuga stort haha... Superenkla att fixa ihop, bara följa receptet på påsen. 
 
Här nedan ser ni vad jag använde: 
 
Semle bullar från Pågen, mandelfyllning, vispgrädde på burk. Rekommenderar dock hårt vispad grädde, den på burk smälte så fort!
22
Alice

noom vad gott!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh så mumsigt! Även om jag föredrar Semla med vaniljkräm ;)

Sara

Gott! :D

Sofia

åh vad gott :D

Amanda

gott med semlor :)

Nathalie Tegelstam

Åh mums, semlor som är så gott!! :) kram

Clin

Men åhh så gott =)

Aschmanda

så gott!!!!


Joina min Veckans blogg tävling, vinnaren få en länk och få synas i min vänstermeny i en vecka! <3

Sarah

Dom semlorna gillar ja me :)

Life of Johanna

oh nu blev jag sugen på semlor :)

Ida Lindborg ♡

åh mums vad gott :)


Svar: Hihi ja verkligen :D
Elin

S A R A

åh vad sugen jag blev!

frida christina

Åh så gott!

Ida - foto & häst

så gott! förutom mandelfyllningen ;) har alltid mormors sylt i mina heheh :'D

Rhoda

Åh va gott! :D

Wilma

Men va gott!

MADDISENJ.SE

Kul att göra egna, ser väldigt gott ut :D

linah

åå så gott:D!

Boel

Mums vad gott!

Sv: Tack!

Jennifer s Gidlund

Åh, vad gott dock inte mandelmassa haha! :D

Julia

så gott :)

Erika

Mums så gott! :)