Film tips

       
 
Kort om filmenPå deras femte bröllopsdag upptäcker Nick Dunne att hans fru Amy är försvunnen och anmäler henne som saknad. Händelsen får stor uppmärksamhet i medier när polisen börjar sitt sökande. Hans tvivelaktiga beteende och uttalanden får folk att undra; har han mördat sin egen fru?
 
Har velat se "Gone Girl" länge så såg den med Sara ikväll och blev inte besviken, superbra! Gillar verkligen filmer där man får tänka efter själv för att komma fram till sanningen. Se den!!
22
rememberthiis.blogg.se

Den är så bra och helt annorlunda än vad jag hade föreställt mig, gillar när man blir överraskad av filmer :)

♀ THE REVOLT ♀

Den filmen har jag länge velat se, men inte vågat :o för jag har varit rädd att filmen ska ha ett dåligt slut, gillar nämligen inte filmer som slutar dåligt .__.

Boel

Den är himla bra! Såg den för någon månad sedan!

Bintu Malm Fraser

Åh den vill jag oxå se!

Julia

bra tips :)

Johanna :)

tack för tipset! :) ville se den när den var på bio men glömde helt av det sen!

Liborius

Såg den på bio i höstas, väldgt bra!

Clin

Såg det också för några dagar sedan. Jätte bra film =)

Ida - foto & häst

åh måste se den :D tack för tipset!

Nathalie Tegelstam

Jätteroligt med filmtips, tack tjejen :) kram

Charlotta Hägg

Sv: Ja, det var en helt underbar resa! Hur bra som helst :D

Den där filmen har jag velat se så himla länge men inte blivit av.. kul att du gillade den! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Åh, älskade också denna!

Linnea

Bra filmtips! vill du göra bloglovin byte? :)

G I N A ~

Den har jag funderat på att se ett tag D: borde sätta mig och se den snart ^^

Sarah

Den låter riktigt bra o spännande :)
E den ny? :)

Life of Johanna

Den filmen är så bra

MADDISENJ.SE

Riktigt bra film det där!

Julia Jansson

åh den filmen är jättebra!

Ida Lindborg ♡

Tack för tipset hihi!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D

Julia

den verkar bra! :)

Boel

Den är bra!

Sv: Tack!

emelie andersson

den kanske man skulle ta och se :) verkar riktigt bra.