Före/Efter

Köpte ett nytt sängbord igår som jag dessutom kämpat själv med att få ihop, och då är jag inte den händigaste personen haha... Men jag är mycket nöjd med resultatet, vad tycker ni? ♥
 
FÖRE 
 
 
EFTER
 
24
Nathalie Tegelstam

Åh vad fint det blev och ser såå mysigt ut! :)
- tack ska du ha snälla du. kram!

emelie andersson

åh vad fint :D

sv: tack så mycket :D

ebba

så fint! flyttade själv om i mitt rum igår hehe :)
svar: åh tack så mycket :D
kramis

Mohammedis

fint

Boel

Vilket fint :D

Sv: Visst är den!

Ida Lindborg ♡

åh så fint :)

Sv: Tack så jättemycket! :D

Lilion

Det blev jätte fint, vad duktig du är! :)

Life of Johanna

Blev jätte fint. Bra jobbat!

Nej det är verkligen inte lång tid kvar tills vi får träffa vår bebis

Emma

Ååh, de nya sängbordet passade mycket bättre än det förra! Ibland är det så skönt att bara byta ut något(om inte bara byta plats på några saker) så känns rummet fräschare och finare! :)

Mathilda

Åh så fint det blev! Riktigt mysljus :)

ebba

svar: ja precis, alltid kul att ändra om lite :)
åh tack så jättemycket <3

Ida Husberg

Klicka gärna på denna länk: http://idahusberg.for.me/2015/januari/sheinside-collage.html
Och sedan länkarna som det står "här" på, så skulle du göra mig en jätte stor tjänst, det skulle verkligen göra min dag.
Tack snälla :)

Julia

fint det blev :)

Boel

Detaljer med sängbord kan verkligen förändra, det är spännande ^^

Sv: Väldigt! :D

Ida Lindborg ♡

Sv: åh så roligt, hoppas ni får det fantastiskt då! :D

MADDISENJ.SE

Vad fint det blev!

Nej jag har inte beställt från sheinside men ska göra det inom kort tänkte jag då de har så mycket fint!

Alice

Fint!

Jessica

Så fint det blev! :)

Sarah

Va duktig du va som fick ihop de sj :)
Va bra de blev :)

Ida - foto & häst

åh superfint och mysigt! :D

Elin Sandelin

Men åhh tack!! Jättefint!

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt

Amanda Johansson

Sv: Hihi ja! :)
Åh, det där blev ju superfint!

Johanna :)

Åh vad fint det blev! :D