Odd Molly

 
Ääälskar min nya tröja från Odd Molly, den sitter perfekt och är så skön! Kom in på deras hemsida av en slump och såg att de hade rea så passade på att beställa, tycker annars kläderna är lite väl dyra. Men jag är helnöjd med denna iallafall, så det skulle inte förvåna mig om jag började fylla garderoben med mer kläder därifrån! ♥
20
Boel

Himla fin!

Sv: Visst är det :)

Life of Johanna

Så fin, gillar med deras kläder, men tycker de kostar för mkt, och med mitt yrke så är det inget man har på jobbet direkt bland småbarn

Nathalie Tegelstam

Vilken jättefin tröja, förstår att du är nöjd :) kram

Linnea

Åh älskar Odd molly! :D

ebba

åh dom är så himla fina!

ebba

var jag som skrev, råkade bli fel bloggadress :)

Ida Lindborg ♡

gud så vacker :')

emelie andersson

åh vad mysig den såg ut :D

sv: ja visst är han söt :) tack!

Emelie

Men åh så fin!

Ida - foto & häst

åh så himla fin! älskar deras kläder!! måste ta och köpa ngt till mig själv därifrån hehe :D

Elinemma †

Åh älskar de tröjorna !

Tuuli

Superfin tröja! Verkligen!!

-Vill förresten passa på att tipsa dig om att jag just nu har en veckansblogg tävling OCH en frågestund (där alla som frågar något får en länkning i svarsinläget),båda finns länkade under min header!

Clin

Jätte fin. Älskar också deras kläder men är så dyra. En kofta hade gärna fått flytta in till mig ;)

MADDISENJ.SE

De har så mycket fint!

amanda

Åh så fin :)

Julia

så söt! :)

Liborius

Söt!

Mathilda

Åh så söt! :)

Linnea

Så fin! :)
Trevlig helg!
Kram :)

linah

sjukt fin:D