Bästa västkusten











Har haft tre härliga dagar nere i Halmstad, och vi har hunnit med mycket dessutom! Vi såg Samir och Viktor på en klubb i Båstad första kvällen med Julias vän Nina och det var riktigt kul :D Sen har vi varit på Tylösand några svängar också, dock för kallt för att sola och bada tyvärr :/ Även Ullared hann vi med på onsdagen, då var det även pågående tv-inspelning så vi såg hela tv teamet och Ola-Conny där haha! Annars har vi bara haft det mysigt framför tv:n, shoppat lite på stan och varit hos hennes föräldrar och ätit god mat. Jag har haft det jättebra och kommer säkerligen åka ner nästa år igen, älskar att vara där och sjävklart vara med min vän Julia också! ♥
 
Nu blir det jobb i helgen,inte lika kul, men sen drar jag på kryssning nästa vecka måndag till tisdag. Har haft en ganska hektisk sommar hitills med massa kul, så det ångrar jag absolut inte. Men efter kryssningen blir det lite lugnare tempo och det känns faktiskt skönt ;) Har även fått reda på antagningsbeskedet från högskolan, så i höst börjar jag en kurs i sociologi här i Västerås, sen tackar jag ja till reserv på socionomprogrammet i Eskilstuna och håller tummarna att jag kommer in där! Kram på er, ha det bra ♥
11
Sara Ekman

Härligt :)

Isabella Huynh

vilka härliga bilder!!

Svar: Tack så mycket :D
Elin

MATILDA ROSQVIST

åh härligt! kul med ullared :)

sara

Härliga bilder! :)

Sara Ekman

Ha en härlig torsdag :)

Alice

Åh, älskar västkusten!

Emma Engström

Kul att ha sett Samir och viktor! :D

Isabella Huynh

sv: Filmen var asbra så den borde du se :)

Svar: Härligt! :)
Elin

Sarah

Kul att ha vart i Halmstad ett par dar :)

Bea

Så härliga bilder! Så himla fint här på västkusten :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Härliga bilder :)