Back home

Bild från Nissi Beach, fler bilder från resan kommer i senare inlägg såklart!
 
I söndags natt kom vi hem från Ayia Napa, har haft det underbart! Många tror säkert att det är en riktig partystad och visst är det om man vill röra sig i de områdena. Vi gick igenom det största party området där många klubbar låg på samma ställe men det var bara rörigt och jobbigt med alla inkastare. Så jag rekommenderar verkligen Grabbarna Grus, riktigt bra ställe och trevligt. Vi festade inte så mycket dock, utan fokuserade mest på att sola, bada, äta god mat och shoppa. Tyvärr blev jag förkyld på vägen hem, dock mår jag lite bättre nu. Orkade med att jobba ikväll, så tror det är bristen på sömn som jag behöver ta igen haha! Nu ska jag titta på ett avsnitt av Game of Thrones, sen ska jag soooova. 
 
Kram på er, hörs snart igen!♥
 
6
Henrietta Nylund

Åh vad härligt!

Svar: Jaa har haft det såå bra :D
Elin

Linnéa Alpsten

Vad kul att dra utomlands! :D Lät som en riktigt bra resa.

Svar: Ja det är alltid härligt! Vi fick det jättebra! :)
Elin

MATILDA ROSQVIST

glad midsommar! :D

Life of Johanna

Så härlig bild

angus

Det där såg inte alls fel ut!

Liborius

åh skönt med värme!