Bilder: Ayia Napa

En dag var vi på Nissi Beach, tycker den stranden är såå fin! Dock var det fullt med sjögräs i vattnet vilket inte var så mysigt men det gick att doppa sig iallafall. Efter ett tag började det blåsa rejält, till och med så parasoller flög iväg, så då tog vi taxi tillbaka till hotellet.
 
 
Om man gick strandpromenaden på ca 20 min kom man fram till en mindre strand där vi var flera gånger. Annars var vi mycket vid poolområdet som var jättebra också, med utsikt över havet. 
 
 Kvällarna såg mest ut som så att vi först åt mat och shoppade, några kvällar var vi på Grabbarna Grus också som var grymt kul! :)
 
 
 
Hoppas ni gillade bilderna även fast det var blandad kvalité! Tog mest med mobilen för jag inte orkade släpa på systemkameran ;) Kan ju lugnt säga att man längtar tillbaka till värmen, här i Sverige verkar det inte bli någon vidare sommar men har förhoppningar på nästa vecka då det ser ut att bli varmare. 
15
jhennifer

Åh så härliga bilder!! O fin blogg :D Nu längtar jag ännu mer tills jag ska utomlands.

Om du har lust får du gärna kika in på min blogg som precis har en ny design. Jag bloggar om min vardag o lite allt möjligt, bland annat träning, mode, modelljobb, event, kompishäng och resor. Kram! :)

Christina

Vilka härliga bilder :) Ser jättemysigt ut :)

Emma

Skulle vara kul att åka dit någon gång! Verkar verkligen helt underbart där :)

Netti

Men jösses vad underbart och jag vill också ha sol! :-D

Ida - foto & häst

åhhh ser underbart ut!! :'D

Sarah

Vilka härliga bilder :) Ja älskar att sola o bada :)

Elvira

Åh va fina bilder! :D

Har just nu en giveaway på min blogg där du kan vinna ett presentkort på en väskbutik, så kika gärna in om du vill! :)

Vanessa andersson

Ta mig dit typ nu, tack ;)

Sara Ekman

Härligt :)

Liborius

Men ååh ta mig dit!

Henrietta Nylund

Men ååh vad härligt! Vill också!

Svar: Ja det var så härligt! :)
Elin

sara

Härliga bilder!! :D

angus

men åh lovley!

Svar: Hihi ja verkligen!
Elin

Isabella Huynh

Vilka härliga bilder! Man vill bara åka utomlands nu :)

Svar: Tack så mycket! Ja det är alltid härligt att resa :)!
Elin

sara

Härliga bilder! :D