Cypern shopping

 
Håller på att fixa inlägg till er med bilder från Ayia Napa men än så länge får ni se min shopping därifrån tänkte jag! Det fanns många souvenirbutiker som i princip hade samma utbud, men även några få unika affärer. Långkjolen (bild 3) och det svarta linnet är från en butik som heter Tally Well som hade såå fina kläder, påminner lite om Bikbok här hemma tyckte jag. All annan shopping är ifrån souvenirbutiker, som även dom hade bra utbud. Är så nöjd med vad jag fick hem, hittade mycket mer fint än vad jag trodde! :)
12
rememberthiis.blogg.se

Fina köp :)

Mary

Visa hur tatueringar blev sen! :)

Svar: Absolut, ska försöka komma ihåg det haha! :)
Elin

Emilia Sjödin

riktigt snygg plånbok! :)

Christina

Så mycket fint du köpt :)

MATILDA ROSQVIST

så fint :)

Saga

Vad snygga saker du hittade!
Skulle bli jätteglad om du kikade in på min blogg :)
Kram

Liborius

Åh nice:D

Sarah

Kul o få se va du köpt :)

Amanda Engberg

Så mycket fint du har köpt! Ska också köpa sånna där flash tattoos! :)

Amanda

Hej! Sugen på en ny uppdatering till bloggen? Var jättegärna med i min tävling jag har just nu på bloggen. Superenkla regler :) Ha en fin dag!

Emma

Dundersnygg plånboken är! :D

emilia

superfina grejer! hur mycket kostade dom?:)

Svar: Tack så mycket! Oj svårt att svara på, men det mesta låg väl runt 5 - 10 euro :)!
Elin