Spring outfit

 
Touch of spring
 
 
Nu är vi i äntligen i mars månad och det värsta mörkret är över. Mer sol och plusgrader hoppas vi på nu! Drömde mig bort lite till vad jag skulle vilja bära i vår, och fick inspiration till outfiten ovan. Med en jeansjacka eller liknande till så tror jag detta blir riktigt fint! Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån :)
14
Bella

Snyggt ☺️☺️

Sara Ekman

så fint :)

linah

sv; ja de är bra, och nästan lite läskigt!


åh va fint:D du skulle passa jättebra i dessa plagg!

Henrietta Nylund

Riktigt snygga skor!

Klara Andersson

snygg!

bella

väskan är väldigt söt! :)

MATILDA

Så himla snyggt :D

Clin

Åhh ge mig!! Snygg outfit =)

Liborius

så mycekt fint:)

Jessica

Snyggt :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Supersnyggt!

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:)

och jag ville bara säga att jag har slutat blogga på Olesenstjej och är numera verksam på Charlottahagg.blogg.se , hoppas att du kikar in och säger vad du tycker om min nya blogg :) KRAM!

Josephine

Snyggt!

sara

Snygg outfit! :D