Vart har jag varit?

Hej på er, som ni vet har jag inte bloggat på ett tag. Dels för att jag inte har mycket inspiration till bloggandet, och för att jag legat sänkt i magsjuka i fyra dar. Men nu är jag på bättringsvägen iallafall, så skönt! Kan inte lova att jag kommer uppdatera bättre, men kommer självklart skriva några inlägg då och då. Pågår mycket just nu i mitt liv som jag måste lägga energi och tid på, hoppas ni förstår. Snart ska jag till London iallafall så se framemot lite roligare inlägg efter det!
 
Kram på er och tack för att ni fortfarande tittar in, betyder mycket för mig! ♥
7
MartinaOlsson

Vinn ett valfritt plagg från Dress Me Up :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/50006/tavling-vinn-ett-valfritt-plagg-fran-dress-me-up/

frida christina

Usch! Hoppas att du kryar på dig snart <3

Henrietta Nylund

Ååh vad jobbigt med magsjuka :(

Sara Ekman

stackare, inte kul med magsjuka :(

Life of Johanna

usch för magsjuka

Jossie

Skönt att du börjar bli bättre :)

Sarah

Kul :)