MORS DAG

 
Hej på er! Hoppas ni haft en fin mors dag och hyllat mamma, även om hon kanske inte finns med er idag. Jag har firat min mamma med först en liten present, hon hade önskat sig ett genomskinligt nagellack så hon fick ett från Seche Vite då jag hört många bra saker om det. Efter jag och pappa varit ute en sväng hos farmor och ätit lite tårta och umgåtts med mina kusiner som var där, hämtade vi upp mormor och åkte hem till oss igen. Jag stod för maten och det blev en kycklinggryta med örter och pasta, blev så goott! Här hittar ni receptet om ni är sugna på att göra det själva. Efterätten stod min bror för och det blev det kladdkaka med grädde, han gör den så himla bra haha! Nu ska jag kolla på "Mästarnas mästare" med de andra. Ha en fortsatt bra kväll, kraaam 
6
Carina

Så fint!. :)

Netti

Vad mysigt ni hade det och vad mycket gott :-D

linah

såå fina bilder:D!!

Johanna Davidsson

Mysig dag!

sara

Gott! :D

Linnéa Alpsten

Vad mysigt! :D