Shopping från London

 
Tycker jag shoppade ganska lagom i London, jag gick inte helt bananas haha! 
Köpte inget speciellt onödigt heller, tror jag kommer få bra användning för allt, speciellt strand tunikorna här nedanför då jag ska utomlands snart. Så fortsätt scrolla ned för att se vad jag köpte! :)
 
Från Victoria's Secret
 
Från Boots
 
Necessär - Home&Sense  ¦  Ram och dekoration - Sass and Belle  ¦  Örhängen - Ozone 
 
Allt ovan från Primark, förutom solglasögonen som är från TGR. 
 
12
Emilia Sjödin

fina fynd!

Jag vill ha hjälp med en liten sak. Jag skriver mycket om cancer och om min mamma som dog i det. Jag vill skriva mer om det. Men vad vill man veta? Har du några förslag på inlägg? Hade vart supersnällt ! Jag vill kunna hjälpa så många som möjligt.

Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer! Men ha en fortsatt trevlig helg! KRAM!

Annelie

åh så mycket fint!! :)

Sara Ekman

Fint :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så fina saker! :)

Isabella

vilka bra grejer du har hittat, snyggt :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Elin

Sara Ekman

Ha en fin kväll :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fina saker :) Längtar tillbaka till London :)

Helen

Åh så mycket fint :)

Petra

snygga kläder! :)

Svar: Tack så mycket!:)
Elin

Emelie Pettersson

Ja verkligen! Har du varit på något liknande förut? :D Vilka fina saker du köpt! Har också varit i London och man kan inte göra annat än att älska stället :D

Svar: Nej faktiskt inte, men skulle mer än gärna besöka universal studios eller disneyland :D tack så mycket, kul att du gillade shoppingen! eller hur, london är underbart! :)
Elin

Mandosa - Mode & Skönhet

Åh så fin grejjer! :)

EMMAWHO

Åhh, ska dit i juni jag :) Längtar! Måste nog in på Primark igen, hehe...